Nefelejcs

Esküvőszervezés

nyugodtan készülhettek A nagy napra

Kedves Jegyes Pár!

A nagy kérdés

Sokakban felmerül a kérdés, miért van szükség egyáltalán esküvőszervezőre, hiszen egy esküvő megszervezése nem annyira bonyolult feladat, egy esküvő szervezése azonban nem csupán abból áll, hogy lefoglalod a termet és a helyszínt a ceremóniához. Az esküvő szervezés ennél sokkal bonyolultabb és összetettebb feladat, egy csomó apróságra oda kell figyelni, sőt ezeknek az apróságoknak összhangban kell lenni egymással.

Ha ránk bízzátok a szervezést TI nyugodtan készülhettek életetek egyik legfontosabb napjára, mert a munka oroszlánrészét átvállaljuk helyettetek, így a sok utánajárástól, telefonálástól megmenekülhettek.Profi szakemberként segítünk a számotokra legmegfelelőbb szolgáltatók kiválasztásában, megbízásában, munkájuk felügyeletében. Színvonalas és megbízható szervezést biztosítunk az esküvő kitűzésének napjától a lakodalom végéig, legyen szó nagy létszámú esküvőről, elegáns ünnepélyről, kerti mulatságról vagy meghitt, családias környezetben ünneplő társaságról.

Az első személyes találkozó alkalmával beszélgetünk elképzeléseitekről, majd 10 munkanapon belül kézhez kapjátok ingyenes, személyre szabott ajánlatunkat, amely tartalmazza a szolgáltatások leírását és az árakat. Miután kiválasztottátok, hogy mely szolgáltatók szimpatikusak számotokra, utána kerül sor a következő találkozóra, végiglátogatjuk azokat a helyszíneket, amelyek megfelelőek lennének számotokra és megkapjátok a szolgáltatók referencia anyagát.

A nyomtatott példányt a szalonban ruhapróba után ajándékba adjuk.

Megkönnyítjük a dolgotokat

Miután megrendeltétek a szolgáltatásokat, megkötjük a szerződéseket az alvállalkozókkal, amik a Ti érdekeiteket tartják szem előtt és amiben minden olyan buktató le van fedve, ami egy esküvő során nem várt kellemetlenséget okozhat.

Amennyiben a teljes esküvő kivitelezésével minket bíztok meg az esküvő napján folyamatosan ellenőrizzük, hogy minden az előre megírt forgatókönyv szerint alakul-e: hogyan lett felterítve az étterem, hogy megérkezett-e a fotós, videós felállt-e a zenekar, mindenki a helyén van-e. Ha bármi nem egyezne az elképzelésekkel, még van idő módosíttatni, nem Ti találjatok szembe magatokat a gyorsan megoldandó problémákkal.

Lehet, ezek után nem érzed magad elég rátermettnek erre a feladatra és inkább esküvőszervezőhöz fordulnál. Csapatunk hasznos tanácsokkal, ötletekkel segít nektek ebben a nehéz időszakban. Elképzeléseitek alapján megvalósítjuk mindazt, amit megálmodtatok. Minden ember, és minden cég életében vannak olyan különleges pillanatok, amelyeket egy sikeres és jó hangulatú rendezvény keretében szeretne emlékezetessé tenni. Csapatunk szakszerű segítséget nyújt a rendezvénytervezéstől a lebonyolításáig, a megfelelő helyszín kiválasztásától a kreatív ötletek megvalósításáig.

Ruhaszalon

Nyitvatartás

Hétfő:

1000  – 1700

Kedd:

1000  – 1700

Szerda:

1000  – 1700

Csütörtök:

1000  – 1700

Péntek:

1000  – 1700

Szombat:

900  – 1200

Vasárnap:

 zárva

BEJELENTKEZÉS

Hívja a következő telefonszámok egyikét:

Elérhetőségek

Kenderessyné László Anikó: +36 – 70 / 50 – 57 – 707  

Szentkirályi Judit: +36 – 30 / 60 – 83 – 627

Üzlet telefonszáma: +36 – 27 / 301 – 426

Üzlet Címe

2600 Vác, Dr. Csányi L. krt. 19/A (az Althann M. Frigyes utca és a Csányi körút sarka)